onsdag 21. mars 2012

Aylar trener to ganger om dagen

Aylar har nettopp reist til USA for ny innspilling av musikkvideo med Basshunter. Før den tid ble det en super intensiv treningsperiode for å bli i "StarShape" på kortest mulig tid. I praksis en total omlegging av kostholdet. Vi fulgte en modifisert PanicDiet. For Aylar var nok den største utfordringen å droppe hennes beste venn, nemlig sjokoladen, som hun daglig har vært avhengig av. Deretter 110% fokus på hele to personlig trener økter om dagen, hvor hun ble "pisket" rundt. I tillegg fokus på kardiotrening. Aylar måtte rett og slett bo og gå rundt i treningstøy hele tiden! Alt dette toppet med mye hvile og kvalitetssøvn. Trening ble gjort med meg på flotte EVO Fitness Majorstuen, og noe på Studio Soma hvor vi trente i private omgivelser.

Klippet fra Facebook:

"Nå ligger jeg i hardtrening med Marius Heitmann på "Studio Soma" for å komme i star shape form før en stor shoot jeg skal gjøre i Los Angeles neste lørdag. Vi kjører hele to treningsøkter om dagen, samtidig som jeg følger et skreddersydd kostholdsprogram han har laget til meg :) Det finnes altfor mange tullebukker som kaller seg personlige trenere i disse dager, men Marius har jeg fulgt i flere år og kan garantere at du oppnår de resultatene du setter deg om du følger programmet hans. Jeg ønsker å anbefale han på det sterkeste. Han er GULL verdt ;) Du kan kontakte han på marius@starshape.no for mer info om du ønsker en PT time hos han. " - Aylar

- Personlig trener Marius Heitmann