søndag 31. august 2008

På fjelltur

Ikke akkurat ett innlegg relevant til trening, men absolutt verdt å ta med. I forbindelse med at min gode venn, kollega og samarbeidspartner Inge Thomas (pt og ernæringsfysiolog) skal gifte seg, ble det ett usunt men hyggelig utdrikningslag på oss gutta. En noe nervøs og usikker Inge ble hentet så tidlig som klokken 07.00 på lørdagsmorgenen, og transportert til Aker Brygge hvor en super rib fraktet oss over til Drøbak i hele 60 knop. Flott vær og høy fart - en super måte å våkne på. Derfra kjørte vi en hel gjeng til Hemsedal, nærmere bestemt Fausko skysstasjon med overnatting til søndag. Ett vellykket opphold med fjelltur, gode historier, deilig mat og drikke, samt kveldsbading i stamp med god stemning. Jeg gratulerer Inge og Stine så mye med giftemål og bryllup og ser frem til videre fest og hygge i Provance til uken hvor jeg og min kjære samboer skal ta turen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei:) Har hørt om deg gjennom venninner og lest litt om deg på forskjellige blogger osv..
Jeg vil gjerne ned 4-5 kilo på kort tid... Jeg er 1.63 og veier 55 kilo. Jeg vil gjerne trene sammen med deg, eller prøve den panic diet.
Det viktigste er også å komme i form, og få mer energi også.. I dag spiser jeg alt (det vil si hva jeg vil)
Håper du kan hjelpe meg :)
Takk på forhånd.

Hilsen Sara

Anonym sa...

Hei :) Er det mulig for alle å få en kropp som de victoria's secret modellene?

Søk på f.eks. Izabel Goulart på google.


Stine

Siljuice sa...

hehe,morsomme komentarer her..du er hvertfall kjekk!!:)