søndag 11. mai 2008

Sommeren er snart her, om den ikke har kommet allerede! I den forbindelse har jeg fått mange mail fra personer som desverre er sent ute og vil komme i form til sommeren. Etterspørselen er så stor både fra faste kunder og via mail at min kapasitet er sprengt. Dette til stor ergelse for noen som enda ikke har fått kostprogram, og til stor glede for de som allerede har mottatt kostprogram.

Derfor har jeg nå utviklet et ferdig konsept: "StarShape PanicDiet". Glem gourmetmåltider, forvent strikt kost og treningsopplegg og en strammere kropp. Dette er en ekstrem diett ulikt noe annet, som man bare følger i 21 dager. Oppnå maksimal fettreduksjon på 3 uker. For deg som er sent ute med å finne sommerformen, eller ønsker å miste de siste kiloene med fett. Her får du kost- og treningsprogram du skal følge i 3 uker. Disse ferdige malene er tilgjengelig i PDF.format og sendes direkte til din mail etter at betaling er registrert. Her får du den informasjonen du trenger på over 10 sider. Tro meg, det finnes ingen lettvintløsninger eller mirakelpiller for en strammerekropp. Hemmeligheten er disiplin, og en kost- og treningsplan du følger over en periode.

StarShape PanicDiet har kun et formål: Raskest mulig fettreduksjon på kortest mulig tid. Filosofien til PanicDiet er: Det er enklere å motivere seg til krig mot fettet i 21 dager, enn over en lengre tidsperiode. Perfekt for deg som er ute i siste liten, enten du skal på stranden, i bryllup, på ferie eller bli kvitt det lille ekstra.

Ønsker du programmet, så send mail: marius@starshape.no, og merk mailen "StarShape PanicDiet". Videre trenger jeg følgende informasjon: Din vekt, kjønn, og om du har noen matvareallergi. I tillegg må du informere om du har tilgang til treningsstudio eller trener hjemme. Kostprogrammet forutsetter at du er frisk og ikke er gravid. Pris kr 450.


"Shape your body for better living"


8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg lurer på en ting, er light brus sunt eller ikke? Jeg har hørt så mange forskjellige teorier om light brus, at kullsyren forsinker forbrenningen (som gjør at en fortere legger på seg når en drikker dette), at søtningsstoffene lurer kroppen og at en da legger fortere på seg av disse falske stoffene, at det er mange e-stoffer som virker negativt på kroppen, osv. Har også hørt noen eksperter si at det er helt greit å drikke litt daglig. Hva er egentlig riktig?
Selv drikker jeg rundt en halv liter annenhver dag, er dette bra eller ikke, og kan det føre til at jeg legger på meg?

Tusen takk for hjelpen :)

Anonym sa...

Hei!

Når jeg skal bruke proteinpulver i smoothies, hvilken smak skal dette ha? Har enda ikke sett noe smakløst proteinpulver...

På forhånd takk :)

Anonym sa...

Dette er noe for meg. :)
Bare lurte på et spørsmål først.
Kan du sende de som oppkrav, eller må vi sende penger i posten til deg eller må man betale med visa?

Anonym sa...

Liker bloggen din! :) Jeg har laget min egen panic-diet og har gått ned 5 kg og mange cm på 7 uker. Spiser lite og trener forsiktig. Så nå er jeg tynn og fin og klar for sommeren! :D Blitt inspirert av dine blogginlegg ;)Cecilie

Personlig trener Marius Heitmann sa...

Hei Therese. Ang. PanicDiet så får du kontonummer for innbetaling. Deretter sendes planen til deg over a-mail i pdf.format

Anonym sa...

Hei Marius!
Hvor lenge er greit å løpe\gå før frokost? Evt ellers også. For at det skal ha effekt.
-Ina_

Anonym sa...

hei bare lurer på en ting, hvordan går det etter kuren er ferdig, jeg vil gjerne gå ned seks syv kilo men jeg vil at det skal være varig, og jeg har i grunnen ikke noe hast med å gå ned disse kiloene, mem tentke denne kuren kan være litt motivasjon til videre vektnedgang. (bli litt umoitvert hvis det går treigt i starten :))

Personlig trener Marius Heitmann sa...

Hei. Avhengig av hvor mange kilo du veier, kan du gå ned endel kilo på bare 3 uker dersom du virkelig går inn for det. Om du gjør dette på 3 uker eller 8 uker er opp til deg. Det viktigste er at du etter diettperiode følger retningslinjene du får tilsendt. Da vil du holde vekten, og ytterligere redusere fettmasse mer.