lørdag 9. mai 2009

minus 7,3 kg på 24 dager

Flott treningsøkt i dag. Vekt og fettprosent går rette veien :) Svært fornøyd med resultatene jeg så langt har oppnådd på panicdiet.com, enda 3 dager igjen, og dette har gått langt over forventning! Vekta viste i dag 84,6 kg det betyr en vektreduksjon på 7,3 kg på litt over 3 uker. Er man dedikert til trening, kosthold og følger programmet når man langt.

I dag blir det en god hjemmelaget biffsnadder med bernaise og film. Til uken poster jeg ut offisielle resultater etter 28 dager panicdiet.

"Shape your body for better living"



4 kommentarer:

Elin sa...

Hei Marius!
Det er jo utrolig bra! Jeg hadde vært fornøyd med halvparten! Elin :)

Personlig trener Marius Heitmann sa...

Det er ingen sak!

Anonym sa...

Hei. Jeg lurte på om d går bra med 20min sykling til jobb om morgenen istedet for gåturen før frokost? Eller går d utover dietten?

Personlig trener Marius Heitmann sa...

Hold deg til RASK gange. Gå til jobben isteden, da bruker du nok 30-60 min, med kontinuerlig aktivitet. Når du sykler får du perioder hvor du bare triller. 20 min blir nok alt for lite.