lørdag 10. januar 2009

Kroppsarbeiderne

En bra artikkel fra Dagens Næringsliv om kjendisenes kroppsdyrking i USA som har gjort de personlige trenerne til stjerner. Gunnar Peterson, personlig trener til Jennifer Lopez, Angelina Jolie, Bruce Willis mm. sier; "Kom i gang! Det kan høres fljåsete ut, men sannheten er at folk planlegger altfor mye. De tenker at de skal begynne å trene eller å spise bedre, men gjør det ikke. Tren i dag så har du gjort det."

Slutt derfor å planlegge for mye eller vente til du orker å trene. Sett i gang allerede i dag. Det er ingen vits å utsette en handling som fører til sunnere og sprekere kropp. For dyrt å trene sier du? Ingen pris kan overgå din helse.

- "Shape your body for better living"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Personlig trener er heldigvis ikke bare for Hollywoodstjernene!

Jeg mener at det å ha en personlig trener er en luksus flere burde unne seg!

Når man er sliten etter en lang arbeidsdag, er det ikke alltid like lett å motivere seg til å trene. Hva skal man trene? Hvor? Med hvem? -Og over tid begynner man kanskje å lure på: Trener jeg de riktige øvelsene for å nå mine mål, gjør jeg øvelsene riktig, får jeg fremgang? Hvordan bør jeg spise -og når- for å få størst mulig effekt av treningen?

Av alle ovvennevnte grunner synes jeg det er helt supert å ha deg, Marius, som personlig trener et par ganger i uken:

Jeg har en fast avtale med deg, du tenker ut HVA jeg skal gjøre, og tar hensyn til mine mål og ambisjoner med treningen. Jeg trenger bare å møte opp og gjøre det jeg får beskjed om. -Og en ekstra bonus er at jeg blir i godt humør av å ha en flink og hyggelig personlig trener.

Forskjellen fra da jeg startet med PT og nå er stor. Jeg tviler på at jeg ville nådd disse resultatene alene! Jeg regner med det er derfor Hollywood-stjernene også velger å ha en personlig trener!
:)

Personlig trener Marius Heitmann sa...

Takk for fin tilbakemelding. Alltid hyggelig med litt ros. Ha en fin søndag :)